Kom i kontakta med oss

 

Vanliga frågor

Varför hittar jag inte ägaranmälan? 

Vi kommer lansera digital ägaranmälan i slutet av maj början av juni.  Vi ber om ursäkt för förseningarna.

Varför syns inte mina medlemskap? 

Svenska Kennelklubben centralt administrerar ca 150 klubbars medlemskap. Övriga klubbars medlemskap hanteras av respektive klubb och därför ser du inte ditt medlemskap på Mitt SKK. 

Varför syns inte mina hundar? 

Har du anmält dig som ägare till hunden? Läs mer om ägaranmälan på SKK.se Om du vet att du står som ägare vänligen kontaka oss via formuläret. 

Varför syns hundar som jag inte äger?

Vi hämtar den information som är registerad i vår databas. Vänligen kontrollera att ett ägarbyte har utförts. 

Jag kan inte logga in?

För att logga in behöver du ett MobiltbankId. Detta ansluter du dig till via din bank. Fyll i ditt personnummer och starta din app för MobiltbankID och legitmera dig. Är det första gången du loggar in kommer du behöva ange förnamn, efternamn, epost och ett lösenord. Lösenordet är tillför om du vill göra en förenklad inloggning och se dina köp t.ex. Läs mer om bankID.

Hur gör jag för att ändra mina kontaktuppgifter? 

Använd formuläret nedan så åtgärdas dina uppgifter av en handläggare på SKK. 

 

Kontaktformulär

Har du problem med ditt konto på Mitt SKK. Vänligen använd detta kontaktformulär för att rapportera eventulla fel. 

 

Copyright © Svenska Kennelklubben